- обговорення проблем учнів в групах, а точніше їх шляхи вирішення;
- вибір учнівської роботи;
- обговорення формуючого оцінювання;
- відкриття кладезі заготовок форм оцінювання;
- обговорення учнівської роботи; (де колеги були помічниками);
Важко було все скласти в голові, планування,оцінювання. Дуже багато інформації.
Світлано, ти зі знанням справи підійшла до рефлексії: і визначила проблеми в своєму навчанні у даному модулі, і почерпнула із нього багато корисного. Єдине, що хочу порадити - при наявності проблем тут же вирішувати для себе, які ж шляхи їх подолання. Наприклад, для швидшого засвоєння великої кількості інформації, на мою думку можна використовувати дозування часу. А саме: виділила n хвилин на завдання, по закінченню часу "забула" про нього і продовжила його виконання пізніше. Мене втішить, якщо я змогла хоч чимось допомогти :)
ВідповістиВидалитиДякую, Євгенія!!! Прислухаюмося до Вашої поради:)
ВідповістиВидалити