понеділок, 4 лютого 2013 р.

Модуль 1. Рефлексия

Рефлексія — це обов’язковий елемент у навчанні, проте ним часто нехтують. Щоденна завантаженість учителя не залишає часу для додаткових серйозних роздумів про якість власної професійної діяльності. Безумовно, вчителі думають про те, що відбувалося у їхньому класі кожного навчального дня. Вони аналізують, які вправи та завдання видалися вдалими чи невдалими на уроці, оцінюють ефективність добору методів і засобів навчання. 
       Разом з тим, учителі часто глибоко не аналізують переваги інноваційних педагогічних технологій. Скористайтеся цією можливістю та присвятіть деякий час вивченню свого педагогічного досвіду, проаналізуйте протиріччя, які виникають при навчанні у вашому класі.

 Мои цели:
- усовершенствовать свой педагогический опыт;
- научиться пользоваться своим блогом;
- научиться создавать свое портфолио.

2 коментарі:

  1. Світлано, не варто копіювати текст з підручника. А ще не завадило б у рефлексії відображати і своє ВЛАСНЕ ставлення до матеріалу, що вивчається, відрефлексувати свої враження, сумніви і запитання.
    "Вдосконалити " - дуже загально, варто конкретизувати. Бо таким чином сформульовані власні цілі навчання важко перевірити, чи досягнені вони і наскільки? Наприклад, як Ви по закінченні цього тренінгу досягнете мети "вдосконалити свій педагогічний досвід"?
    А от друга Ваша мета - вимірювана, конкретна.
    Успіхів, щирості і натхнення!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мала на увазі, що вдосконалювати свій педагогічний досвід, щоб потім проводити тренінги з вчителями-предметниками в школі на належному рівні.

      Видалити